Sovmorgon, fredag & ledig!

0kommentarer

Som jag har längtat efter den här dagen! :D Den kan verkligen inte bli bättre. Dagen började med en sovmorgon plus att jag är ledig och att älskling kommer så det blir fredagsmys! ♥ Inte ofta det är fredagsmys här, men ikväll är de!

Har fått en tvättmaskin också! :D Får se om hjärtat får med sig den ner idag! Så nu behöver jag inte boka mer tvättider! :) wohoo! Är helt omöjligt att få en tid att passa in eftersom man är timanställd! Missar man en tid så får man vänta på en ny minst en vecka.. men nu slipper jag det :)

Lyssnar på Joshuas nya album "The Rock and The Tide" - Jag bara älskar det!! ♥ Hoppas det släpps på spotify snart snart snart! :D I can't wait!

Vädret är ju inte det bästa idag, men det gör ingenting för nu ska jag städa, HELA lägenheten! Senare på em ska jag ta mig ner på gymmet och träna lite! Tror t.om. att jag börjar se skillnad! :D




/ Madeleine

Kommentera

Publiceras ej