Musik!

1kommentarer

Joshua Radin spelas i högtalarna! Love it! :)

Har börjat packat lite smått för helgen, blir Ludvika om ca 24 timmar, längtar efter min älskling så sjukt mycket nu!! Snälla kan inte tiden gå liiiite fortare!

Som ni läste i tidigare inlägg så var jag ute på en långpromenad i måndags, men jävlar vilken träningsvärk jag har ... uuuh! haha. Men jag lyckades iaf ta mig till gymmet efter jobbet idag, tränade mest mage och armar. Imorgon blir det lite kondition, mage och ben! Men först jobb 7-14.

HATAR att jag inte kan gå ut och ta mig en springtur :( Mitt knä tillåter inte det! Jag som älskar att springa, man får verkligen upp flåset och man är helt utmattad när man pinat sig genom 4km! Känslan efteråt är underbar, men tråkigt nog ska dessa jävla skador komma upp... Skador som man aldrig kan få svar på eftersom man aldrig kommer fram till vårdcentralen :( Blir till att gå till något privat, där man kan få hjälp på en gång, orkar inte stå i kö för att sedan få åka till akuten då knät redan gått sönder innan man fått komma till någon doktor. Tackar regeringen för att vi har en så bra vård här i sverige, NOT!




Här fyller jag 19 år! ( åååh saknar mitt långa hår!)



Happyface! :D Nästan exakt 4 år sedan!



En av dem bästa dagarna i mitt liv! Syster och pappa med på bild! ♥



Spanien 2006



Thailand 2009



2008


Kom på att det var roligt att se hur olika man ser ut från år till år! Dessa bilder är från 2006-2009.. Nog måste jag säga att man förändras mycket på några år!


Disken väntar .. :( Blir nog lite tv och kvällsmat innan jag ska sova!

/ Madeleine

1 kommentarer

Sandra A

15 Oct 2010 12:35

Du är så vacker vännen min=)

Kommentera

Publiceras ej