Livets gång!

1kommentarer

Vaknade för ungefär en timme sen. Nu tänker ni nog, men oj vad hon sover bort dagen, men jag fick jobba natt inatt. Jag satt vak hemma hos ett par, så jag jobbade till 20 på LLA sen for jag vidare till vaket. Skulle ha slutat kl 7 imorse, men det gick fort för tanten, så jag åkte hem vid halv 3 inatt. Det var första gången jag såg någon avlida, eller ja se någon död överhuvudtaget. Det som jag tyckte var mest jobbigt var att man kände sig så otillräcklig till farbrorn som miste sin närmaste och sin kärlek! Men att vara där för honom när det hände kändes ändå så bra! Han sa flera ggr att han tyckte det var skönt att jag var där, vi pratade och ja någon tår rann faktiskt ner för kinden på mig med. Att se honom sitta och hålla i hennes hand och "prata" med henne, då kunde jag inte hålla emot!

Så idag blir en lugn dag! Imorgon blir det jobb 12-22. På fredag är jag ledig och då blir det nog lite träning och på kvällen kommer min älskling! :D ♥



Jag har nu sett hur livets gång är! Älska och ta hand om varandra! ♥


/ Madeleine

1 kommentarer

mamma

28 Oct 2010 12:31

Du gjorde vad du kunde just den stunden. Det var helt rätt att vara ett stöd för honom och du kunde ge honom lite tröst,med att bara finnas till hands.

Livets gång ja den kan se olika ut så jag håller med dej min älskade dotter. Vi ska alla vara rädda om varandra och den tid vi fått tillsammans. LOVE!

Kommentera

Publiceras ej