Lång istället för kort!

1kommentarer

Yes, idag blev det en lång dag på jobbet istället för en kort! Fick jobba till 16 istället för 11.30, jag tackar och tar emot :)

När jag kom hem så hade min klänning kommit, och självklart provade jag den på en gång! Och den satt som en smäck, älskar den! :D så fin! Mhm, jag kommer lätt vara snyggast nästa fredag ;) haha.

Blev inte mycket energi över efter jobbet idag, en hektisk dag! Så det blev bara att ta bussen hem, laga mat och slappa i soffan!

Och imorgon blir det sovmorgon, börjar inte förrän 16.00 på LLA ! :D woho, lite bartending imorgon :) me like!

På lördag kommer mamma, richard och melou hit, kommer bli trevligt! Ska dock jobba på kvällen, men de får roa sig själva för en stund.

Längtar massor till torsdag nästa vecka, då älsklingen kommer och hämtar mig för att sedan åka till Ludvika! Kommer bli underbart att få träffa min älskling hela 3 dagar i sträck! Ska även försöka hälsa på pappa, mormor&morfar, mamma, och lite kompisar! Det blir tajt, men det får bli några snabb visiter iaf :) Bättre än inget :D

Usch jag är så trött, skulle kunna gå och lägga mig nu och somna på stört! Men jag får hålla ut lite till ;) hehe.


/ Madeleine

1 kommentarer

Stefan

08 Oct 2010 16:00

Nästa helg kommer bli galet rolig :) Längtar också en massa efter dig.



Ska bli intressant att se klänningen :D



Kyssar <3

Kommentera

Publiceras ej