I just love it!

1kommentarer

Jag bara ÄLSKAR mitt jobb på LLA! :) Kollegorna är helt underbart roliga, skrattar så tårarna sprutar varje gång! Och bartender jobbet är så roligt! Madde is happy!

Sitter och kollar på idol, sjukt trött efter att ha jobbat 9 dagar i sträck, och 11 kommer det bli!

Imorgon kommer mamma, richard och melou (vovven i familjen) och hälsar på, ska gå på Ikea och stan lite innan jag börjar jobba kl. 13. Tidig hockeymatch imorgon, börjar 16.00, Färjestad - Djurgården! Heja FBK! :)


Nu är det bara 6 dagar kvar tills jag får träffa min älskling, han som gör mig sådär nervöst pirrig och lycklig! ♥ du är den bästa i världen babe! :D



Saknar även den här lilla söta, som inte är så liten längre, snart 1,5 år och han har lärt sig att säga Madde! :D ♥


Hoppas ni har en mysig fredagskväll med massa mys!

Nu ska jag sova! :) Natti natti


/ Madeleine

1 kommentarer

mamma

11 Oct 2010 11:25

Tack madde för en rolig helg. Synd bara att Färjestad fick stryk mot Djurgården när vi var där och tittade på matchen. Men bättre lycka nästa gång. Kul att se var du jobbar någon stans.

Ses snart !!!puss och kram

Kommentera

Publiceras ej