Frusen!

1kommentarer

Hemkommen från jobbet, bussen tog en evighet på sig innan den kom, och en evighet innan den var framme i stan, och sen ända hem till kronoparken.. ja ja, hem kom jag iaf! :) Men usch så tomt det är utan min älskling! Från att ha fått vara med honom varje dag i 5 dagar, till att vara utan honom i nu 10 dagar, inte roligt alls :( Men det går! Allt går bara man vill :)

Jobbade förresten på LLA idag, alltid lika roligt! Så roliga arbetskollegor, I just love it! :)


Sitter ihopkurad med filten över mig just nu! Fryser som bara den.. Börjar bli så kulet ute! Och det blir ju mörkt så tidigt nu. Men då kan man tända massa ljus i lägenheten och bara mysa framför en film, finns nog faktiskt inget bättre.

Påtal om att det blivit kallt ute, har tagit mig ett glas med tranbärsdryck. Ett glas om dagen är tradition för mig under det kalla vinterhalvåret! Annars kommer den där förbaskade urinvägsinfektionen, så ett tips till er! Drick mycket tranbärsdryck eller citronvatten går också lika bra! Bara det är surt! :)


Ja och förresten i helgen har jag gjort mycket roligt! På fredagen var jag medbjuden på Jubileumskväll på älsklingens jobb :) Det var jätte trevligt, god buffé, gratis dricka, gratis inträde på Bolanche, dryckesbiljetter! Allt var jättebra ordnat! Och inte nog med det, älsklingen var så fin i skjorta och kavaj! Min snygging! :) ♥

Lördag blev det besök på stan, plankstek hos svärföräldrar, tjejkväll hos Sandra! Och film med älskling.

Blev en härlig sovmorgon på söndagen, besök hos mamma, och senare på kvällen hälsade jag på Jasmin, Alessa och Sonny, så kul att träffa er vännen! Ska försöka ta mig hem snart igen! :)

Måndag spenderades hemma hos min underbara Lukas! Åh, min lilla sötnos har blivit stor kille. Pratar hela tiden, fullt fart och spring i benen. Och bäst av allt, han kommer så väl ihåg mig :) Var lite orolig där ett tag att han glömt sin nanny, men icke :D Så kul att träffa er Sandra, ni får även komma hit när ni vill!

Måndag kväll åkte jag hem till Karlstad igen! Älskling skjutsade hem mig, och nu är jag ensam utan honom i 10 dagar framöver :( snyft!


Detta blev ett långt inlägg! Men så blir det när man inte uppdaterar varje dag ;) Hoppas ni orkar läsa, och självklart så ska ni ju visa att ni kikat in på min blogg, så KOMMENTERA gärna!



/ Madeleine

1 kommentarer

mamma

20 Oct 2010 09:58

kolla in gullungen !!!!

Kommentera

Publiceras ej