Äntligen hemma!

0kommentarer

Har äntligen kommit hem efter en heldag på jobbet, man är ju van att bara jobba 3-4 timmars pass! Men jag klagar inte :D
Har som sagt jobbat 7-15 idag, sen var jag förbi vid arbetsförmedlingen och skrev in mig ifall det skulle bli dåligt med jobb någon månad, så jag kan stämpla! :)
Blev en timmes träningspass idag, har gett mig fan på att få lite fastare kropp, så nu är jag igång för fullt! Eller ja jag har tränat regelbundet och mycket sen i våras, så något måste ju ha hänt med figuren :)

Innan jag tog bussen hem var jag förbi "Tassen i centrum", en djurbutik. Det är så att Rufus älskar att leka ut vattnet ur vattenskålen, han vickar på den så allt ligger på golvet.. inte alltför roligt när det sker flera gånger om dagen ;) Så nu har jag köpt en stor och tung skål som han förhoppningsvis inte ska klara att vicka på! Men man ska aldrig säga aldrig ;D

Älsklingen frågade mig för någon månad sen om jag ville med på middag/mingel/utgång med hans jobb, och det tackar man ju inte nej till. Men då var problemet vad man skulle ha på sig. Jo om ni känner mig så ÄLSKAR jag klänningar, men när man haft klänningarna några gånger så tröttnar man på dem.. tråkigt nog. Så jag köpte en ny, beställde den i söndags så den kommer antagligen på posten imorgon.

Så denna fiiina dimper ner i min brevlåda imorgon :)



Nu ska jag duscha, äta och lägga mig i soffan och njuta av att jag är hemma! Imorgon blir det jobb 7-11.30, sen träning efter det!
Och torsdag blir det jobb på arenan! :D längtar!! Är så kul att jobba där :)

Det är helt sjukt vad jag saknar dig, dagarna går så sakta när man längtar, men när dagen väl kommer och tiden med dig är här, så går det så fort! Skulle vilja stanna tiden dem gångerna du är här! Älskar dig av hela mitt hjärta! Räknar ner dagarna tills jag får träffa dig igen ♥ Just nu är det hela 9 dagar, känns som en evighet.


/ Madeleine

Kommentera

Publiceras ej