4 oktober.

0kommentarer

Imorgon är det precis ett år sen mitt liv slogs i spillror, mitt hjärta krossades! Det gjorde ont i mig natt som dag, på dagarna kom tankarna och på natten kom drömmarna. Vid denna tid förra året blev jag en erfarenhet rikare, jag blev sårad och det kändes som livet var förstört för alltid!
Med detta inlägg vill jag försöka få er som precis blivit sårade, dumpade eller orättvist behandlade att det finns ett ljus! Jag vet att det inte känns som så i just det ögonblicket, men det kommer en dag då du blir lyckligare än någonsin!
Jag har varit med om samma sak två gånger, killar som sårat mig .. Då när det väl hände var det väldigt jobbigt, men såhär några år senare så ser jag det som två erfarenheter som gjort mig starkare.

Har du det jobbigt, umgås med vänner, familj! Gör sånt som gör dig glad! Vill du inte göra något, så var hemma och ta den tid du behöver. Jag kunde t.ex inte vara hemma hos min bästa kompis och hennes familj, jag blev ledsen för att jag inte kunde få en sån fin familj, vilket jag självklart kan men så gick tankarna då.
Gör det som känns bäst! Känns det bäst att sitta inne i soffan och kolla på tv, så gör det! Men att gå en kort promenad eller sitta ute kan också vara befriande en ledsam dag!

Dit jag vill komma egentligen är att, man får vara ledsen och arg. Man måste bearbeta och acceptera. Och när man väl har kommit dit så kommer allt kännas så mycket bättre! Även fast man inte tror att det finns någon där ute som kan göra dig glad, så vill jag bara säga: JO det finns det visst! Det finns någon där ute som väntar på just dig! Någon som kommer göra allt för dig och älska dig föralltid!

Du, Stefan Lindgren fick mig att se ljuset, Du fick mig att le och skratta i dem mörka och dystra dagarna i mitt liv. Du ställde upp för mig i vått och torrt! Jag fick se en annan sida av dig, eller ja den riktiga Stefan! Och jag ångrar inte en sekund att jag satsade på dig! Du har fått mig att leva igen, och jag älskar dig för det. Du är helt underbar och det kunde inte bli mer perfekt! Love you! ♥

Oj, det blev ett långt och seriöst inlägg idag! ;)





Snart får kan man börja använda mössa! :D me like!

/ Madeleine

Kommentera

Publiceras ej