Världens bästa vänner!

1kommentarer

Jag har verkligen världens bästa vänner!

Nya underbara vänner här i Karlstad, och mina underbara gamla diamanter där hemma! Saknar er jättemycket, men jag kommer hem inatt, och stannar till på måndag eftermiddag.

Imorgon ska jag åka till kupolen med Jasmin & Alessa!, kommer bli så mysigt! Jag vill tacka dig Jasmin för att du är en underbar vän. Det som betyder jättemycket för mig är att du stod upp för att jag var en vän till dig och aldrig slutade umgås med mig. Jag tänker på det ofta, och jag älskar dig för det!

Under helgen ska jag även hinna med att träffa Sandra & Lukas! Busungen som bara växer och växer, stora killen, pratade med honom i telefonen häromdagen, "Madde, Madde, Madde". Sötis! :D

Mamma, Pappa, Mormor&Morfar ska också hinnas med i helgen! Blir en massa hälsa på! Och SJÄLVKLART sist men inte minst, min underbara ÄLSKLING! Mys och filmkvällar med dig

Kommer bli en underbar helg med nära och kära!


Älskar er alla underbara vänner!



Det här var den enda bilden som jag och mino var med på båda två! Fina Isabell är också med :D

/ Madeleine

1 kommentarer

Jasmine

27 Nov 2010 22:14

älskar dig min vän

Kommentera

Publiceras ej