Skälla hjälper ibland ..

0kommentarer

Godkväll!

Min dag har bestått av jobb, träning och soffläge! Påtal om träning, jag har 3st kompis kort på sats, vilket betyder att man får provträna gratis i 7 dagar, och om man sen vill fortsätta så kan man bli medlem, men inget krav. Och blir du medlem så får både du och jag värvningspresent! :D Någon som är sugen?
Och nu börjar man äntligen känna lite skillnad på kroppen, mer fast och minus 2 kg från uppgången förra vintern! :) Åh jag hittade ett par jättefina träningsbyxor idag! VILL HA! :D

Kommer ni ihåg mitt blogginlägg med mina 3 nyinköpta skor? Jag testade mina stövlar för inte alls längesedan och de skavde som fan på ena fotknölen... Så jag gick tillbaka till affären med dem, men jag fick varken byta eller lämna tillbaka dem! :/ Arg och irriterad gick jag därifrån, och när jag kom hem så skickade jag ett mail till Skopunktens kundtjänst! För hon i kassan var verkligen inte service inriktad och hade ingen lust att ens hjälpa mig. Så jag skrev som det var och avslutade lite fint med att jag aldrig skulle handla där igen!
Och vet ni vad? :) Jag fick svar idag, och svaret löd: "Självklart tar vi in skorna och du får gärna byta till något annat om du vill, ber om ursäkt och välkommen tillbaka!"
YES, det hjälper att skälla lite ibland! :)

Nu slappar jag i soffan framför Top Model!


/ Madeleine

Kommentera

Publiceras ej