Saknar min bästaste!

0kommentarer

Tillägnar detta inlägg till min fina fina underbara bästa pojkvän! ♥ Att behöva vara ifrån dig så här mycket är fruktansvärt jobbigt. Min största önskan är att du kunde få ett lika bra jobb här i Karlstad. Att få vara tillsammans med den man älskar betyder mer än vad man tror, man tar ofta varandra förgivet, vilket man absolut inte ska göra. Lättare sagt än gjort!

Att göra dem där små sakerna för varandra, pussa och krama varandra, berätta vad fin du tycker att din partner är. Ofta när man kommer in i vardagslivet så glömms dem där små detaljerna bort!

Älskling, jag hoppas att du kan komma ner imorgon, skulle vara så underbart att få ha dig här i helgen, för jag längtar efter att få krama om dig och känna dig bredvid mig på nätterna!




Du är det bästa som finns! ♥

/ Madeleine

Kommentera

Publiceras ej