Ny väska!

4kommentarer

Efter jobbet gick jag till InterSport och köpte denna fina sportbag/weekendväska! :D Har ingen bra väska att ha när jag t.ex. åker till Ludvika! Och bästa älsklingen sponsrade till 2/3 av den :) Tack fina älskling ♥




är sjukt trött idag, gick upp 5.30 imorse, bussen går ju inte lika ofta på lördagar och söndagar. Gick fort på jobbet idag, :) Så det var skönt iaf!

Ska på inflyttningsfest ikväll! Men först måste jag duscha, ta en powernap  och kolla hur bussarna går hem ikväll!

Hoppas ni andra får en bra helg!


/ Madeleine

4 kommentarer

Jennifer

14 Nov 2010 17:25

Rara du! Jag saknar dig också! Ja, det var tider det :)Det skulle vara kul att ses snart!

Sandra och Lovis

17 Nov 2010 19:46

Vi hade SKITKUL, fullt ös var det :D



Jaha! Va kul! Ja, vi har ju känt varandra i många år.. Hmm dom där baden i forsen eller iaf vissa delar av dom kan vi ju glömma. Och HAHA nej jag kommer väääl ihåg leksand sommmarland :P



Jag kan sakna alla kvällar vi hade när hela familjerna umgicks till långt in på nätterna :)



Tycker du hon är så lik mig?! Jag har svårt att se det där. Ser bara Ted i henne. Eller ja, jag bidrog nog med lite kinder och haka ungefär :P

Sandra och Lovis

17 Nov 2010 22:26

Ja och jag kommer ihåg att vi killade varandra på ryggen en kväll och jag tror typ båda somnade.. Jag var helt borta när ni skulle åka hem, måste ha pratat i sömnen eller nåt.



Ja visst kan vi det. Hör av dig bara när du vet och kan!

Sandra och Lovis

18 Nov 2010 18:54

Oj det var skickligt. Japp har samma. Ja hör av dig du!

Kommentera

Publiceras ej