Mysig shopping dag!

0kommentarer

"Godmorgon"
Som jag skrev i förra inlägget så åkte jag, Jasmin & Alessa till kupolen igår! Jasmin jobbade till 13.30 så jag hämtade Alessa så tog vi en promenad ner till stan och väntade tills hon slutat jobbet, sen for vi :) Kom fram vid 15 tiden och vi hade en jättetrevlig stund. Vi hade faktiskt så trevligt så vi tänkte inte alls på klockan, så när klockan var 19 fick vi lite småpanik.. "tänk om det inte går fler bussar eller tåg", "Alessa ska ju sova om en halvtimme egentligen", haha ja, men hem kom vi!
Handlade lite grann, hittade en spetströja på gina tricot och ett svart linne, sen köpte jag en stickad tröja på hm, som jag har letat .. äntligen hittade jag en som jag gillade :)
Var meningen att jag skulle kolla på lite julklappar också, men så blev det inte ;) haha.
Idag lördag och dagen innan första advent blir det mys med Sandra & Lukas, och ikväll får vi se vad som händer. Antingen mys med älskling eller med Jasmin, åh beslutsångest! ;) ♥
Nej nu ska jag fixa till mitt rufs till hår. Börjar bli långt och slitet, men vill inte klippa det! Men toppa måste man väl iaf göra ibland.
Ha en bra helg och mysig första advent imorgon!
En trött och söt Alessa, med ny mössa!
/ Madeleine

Kommentera

Publiceras ej