Ledig dag!

1kommentarer

Har varit så skönt att vara ledig idag! Har tränat och bakat! Skulle egentligen ha städat också, men blev inte så, får göra det imorgon, för då börjar jag inte jobbet förrän kl. 16!
Färjestad - AIK imorgon.

Den senaste tiden har jag jobbat en hel del! Så är trött och utsliten, därför tar jag mig en minisemester hem till Ludvika torsdag - måndag! :)

I helgen har jag jobbat, i fredags både på hemtjänsten och LLA, då det var Idol. Och i lördags hockeymatch, Färjestad - Frölunda, sjukt mycket folk var det! Men riktigt roligt! :)

Mamma, Richard och Stefan var på besök i helgen!

Saknar dig darling, varje sekund som går! Den bästa julklappen skulle vara att du kunde flytta hit till mig ♥ Men jag är tacksam för att jag har dig, även om det är 17 mil härifrån! Vår tid kommer :) Och snart är det bara 4 veckor kvar tills vi åker på resa tillsammans!! :D Längtar! :)






Bjuder på två bilder från när Melou var liten valp! Så himla liten och söt! :D ♥ My little puppy, saknar dig!

/ Madeleine

1 kommentarer

Stefan

24 Nov 2010 18:58

Söt Milou ! (:



Kommentera

Publiceras ej