K-stad

0kommentarer

Måndag och man är hemma i Karlstad igen. Den här gången kändes det extra jobbigt att lämna min älskling och mina underbara där hemma. Saknar Jasmine & Alessa som bara fasiken.

Sitter i soffan och huttrar, är så jäkla kallt i denna lägenhet, blir nog ett samtal till bovärden imorgon, ska väl för fan vara varmt i en lägenhet när man betalar för det..

Har iallafall haft en underbar helg i Ludvika.

Idag var jag och fikade med Sandra & Lovis, mysigt och trevligt. Längesen man träffade Sandra, är väl ett X antal år sen.

Hade velat träffa Sandra & Lukas men han kräktes i fredags sen hann jag aldrig idag, :( tråkigt, men är så ibland.

Nu snart ska jag sova, ska jobba delad tur imorgon, 7-11 på hemtjänsten och 16-21.30 på LLA.


Natti natti!

Det är inte alltid man känner sig betydelsefull, & just nu är det så!

/ Madeleine

Kommentera

Publiceras ej