Jag ser det snöar ....

1kommentarer

Godmorgon!

Idag är jag uppe med tuppen! Börjar jobbet 11.30, men var tvungen att tvätta, så tvättiden började 7. Jag önskar verkligen att jag var en morgonpigg människa! Men jag är inte det :/ För när man väl kommit upp på morgonen så är det ju så mysigt att sätta sig med frukost framför tv.n, tända lite ljus och bara vara. Och man får massa extra timmar på dygnet, jämfört med om man sover till 11. Då blir dagen kort, och antagligen blir man trött för att man sovit för länge!

Snön bara vräker ner! :D Jag trodde inte att jag skulle gilla det, men jag älskar det! Så mysigt! Och jag blir så sugen på att julpyssla och julpynta! :D Men väntar allt 2 veckor till! :)



Utanför mitt köksfönster :) Hoppas vintern blir lika bra som förra året!

Det enda som är minus med snön är att vi cyklar runt på jobbet! Inte allt för trevligt..


Efter jobbet idag blir det nog ett träningspass! Har kommit igång nu riktigt ordentligt och det är så skönt!

Ha en bra dag i snökaoset, och ni som kör bil, ta det lugnt på vägarna :)


/ Madeleine

1 kommentarer

Madeleine

10 Nov 2010 12:07

Det har snöat lika mycket här, gissa vem som är glad ? Jo melou så klart han älskar vintern med mycket snö. Kram

Kommentera

Publiceras ej