Fredag och helg! :)

2kommentarer

Ääääntligen helg! :) den är efterlängtad! Finns inget härligare än att vakna upp på morgonen och man är ledig! Var på ikea igår, handlade lite nya grejer, en rosa matta (som jag har i köket), lite krukor, och sen fick jag lite saker av mamma; 3 kastruller, dl mått, 2 kuddar, diskborste och lite annat smått och gott :) TACK mamma! :D ♥

Snart kommer älskling hit! Kan inte vara långt kvar, kanske 10 min :D yippiiieee! ;)


Uppdaterar lite mer sen! och då får ni bilder på min fiiiiina matta :D


Livet är inte alltid lätt, mycket som gör att man kan bli att må dåligt! Hoppas att det ordnar sig fort och snart! Önskar jag kunde hjälpa dig på något vis! Älskar dig! ♥ :)

/ Madeleine

2 kommentarer

mamma

07 Nov 2010 12:56

Jag önskar också att jag kunde hjälpa!! Jag försöker men når inte fram !

aliiiiiiiiiice

08 Nov 2010 11:02

Just nu har jag frågestund på min blogg, så nu kan du fråga precis vad du vill mellan himmel och jord här- http://alicelovesnails.blogg.se/2010/november/frage-stund.html

ha det jätte bra, kram. :)

Kommentera

Publiceras ej