Exakt ett år sen..

0kommentarer

Idag är det exakt ett år sedan jag satt på planet till Thailand! Nervös, pirrigt men förväntansfull åkte vi mot arlanda och träffade upp amanda och tobbe som vi pratat med över datorn.
Den här resan är det bästa jag har gjort! Bartenderutbildningen var tuff, men jag klarade den och det var hur kul som helst! Alla roliga människor man träffade och ja alla roliga stunder, det är minnen för livet!
Ibland när det är jobbigt så önskar jag att jag kunde spola tillbaka tiden till Thailand tiden, där tänkte man aldrig på något jobbigt, ett paradis med bara glada och positiva tankar!

Har haft en underbar helg med mitt ♥! I fredags var vi ut och åt mat, och gick på bio. "Due Date" hette filmen, den var riktigt rolig :) Så den rekomenderar jag!

I lördags så var vi på stan och åt mat med Stefans föräldrar, var även iväg och köpte lite julklappar! Snart klar med alla klappar :)

Idag var vi iväg och tränade på morgonen, hämtade föräldrarna i skåre och åt mat på vedugnen! Så åkte dem hem sen, så nu är jag ensam med mina två vildbasar till katter igen.



Det jag önskar mig mest av allt av tomten i år är att alla bekymmer ordnar sig och blir bra igen! Så allt blir som vanligt igen. När man väl mår bra så händer alltid något annat. Men tillsammans klarar man allt! :) Jag ska hjälpa till så gott jag kan, vad gör man inte för dem man älskar! ♥


/ Madeleine

Kommentera

Publiceras ej