En dålig dag ..

1kommentarer

Vaknade tidigt imorse och trodde att jag hade försovit mig, men klockan var bara ett ..vaknade igen vid tre och sen kvart i sex när klockan ringde. Trött som en gnu tog jag mig upp ur sängen, tog på mig arbetskläderna och gjorde lite frukost (som jag tog med till jobbet ;)).

Den första tanken som slog mig när jag vaknade var: "Åh älskling kommer inte idag, undra hur helgen kommer bli utan honom"... hm, ja ungefär som varje dag är utan honom, jobbig och full av längtan! Vissa dagar är jobbigare än andra och detta är en sån dag.

Ja ja, nu ska jag sluta gnälla! ;)

Ska och fixa pass idag, mitt har gått ut och jag måste ha ett pass till nyår! För älskling har beställt en resa då! Var vet jag inte, det enda jag vet är att vi kommer vara borta 30december - 2 januari! :D Spännande!
Ska bli så roligt att göra något, tillsammans! :) ♥

Fick ett samtal från smycka här i karlstad, jag var in där och lämnade ett trasigt Police smycke som älsklingen hade försökt att lämna in ett flertal gånger. Men eftersom det är stål så går det inte att laga, för stål går tydligen inte att löda. Ja ja, i varje fall så var jag in på någon affär innan smycka och de sa samma sak, "det går inte att laga"... bla bla..
Så jag gick in på smycka och de hade Police smycken i sortimentet, åh vad bra tänkte jag. Så jag frågade henne om hjälp och tur som jag hade skulle representanten från just Police märket komma dit till butiken.
Oj blev en lång historia, ja ja i varje fall så ringde dem från smycka och nu ligger det ett nytt armband där och väntar på att bli hämtat! :)

Har precis ätit korvstroganoff, så nu är jag mätt och belåten :)

Ska ta och fixa mig i ordning för att gå och göra ett pass! Eller ja om jag orkar, annars tar jag det på måndag. Har ju delad tur idag. Jobbat 7-10, sen 16-20.



Tittut!


/ Madeleine

1 kommentarer

Stefan

12 Nov 2010 18:31

BALOOOOOO!

Kommentera

Publiceras ej