Var ett tag sen....

1kommentarer

... jag skrev här nu! Blir lätt så. Har inte så mycket att skriva om känns det som.

Idag har jag inte gjort så mycket. Har varit till Ludvika Hem och skrivit på papper att killen får ta min lägenhet tidigare, så slipper jag dubbla hyror :)

Har varit hos mamma en sväng, gått ut med hunden och så.

Skjutsade Mino till nisses i smedjebacken, skulle betala en soffa :D jättefin, stor och mjuk! Den ska jag komma och lägga mig och slappa i mycket framöver ;D

Hittade den perfekta lägenheten för mig i Karlstad, på blocket, idag. Den var 1,5 rok, kostade 3600 inkl. el :D Perfekt liksom! Skrev till tjejen som hade lägenheten, och det var naturligtvis en annan före. SJÄLVKLART! åååh.. du fick även skriva första handskontrakt på den, så jag ville verkligen ha den!! Håll tummarna för att hon inte vill ha den, så jag kan få den och så jag kan sluta känna mig stressad över att jag kanske får bo på gatan i sommar...

Sitter nu här hemma alldeles ensam, Stefan jobbar natt. Men sen är han ledig ända till Onsdag :D

Ska kanske ta och skjutsa hem Sandra snart, hon var tvungen att åka ner på jobbet nu vid tio tiden.. Kris med något.

Imorgon blir det att träna vid halv tio, tränade inget idag, så det blir träning imorgon och på lördag eller söndag istället.
Sen blir det kalas! :) Mormor fyller 83 år imorgon! Grattis bästa mormor! ♥


/ Madeleine




Jag har hellre få diamanter än många stenar!

1 kommentarer

Jasmine

09 May 2010 19:39

Kul att träffa dig lite. Promenad snart? :) Förresten du får ta & komma förbi med lära gå stolen snart. Ska bli så kul för Alessa att få testa den äntligen!

Kommentera

Publiceras ej