Tråkigt väder!

1kommentarer

Idag var det verkligen tråkigt väder.. och ännu mer tråkigt att stefan jobbar eftermiddag.

Igår var jag flitig och packade ner alla prydnadssaker som jag har, så nu snart tänkte jag skruva ner lite hyllor och dra ur alla spikar som sitter kvar i väggarna. Tvättid måste jag boka också, kan ju vara skönt att ha tvättat när man flyttar.

Rufus lille vännen ligger och sover, han är så söt! :)


Nu har jag hållt igång med träningen snart 7 veckor, känner skillnad, men man skulle vilja att det hände lite mer lite fortare ;) Men man får kämpa på!
Idag tänkte jag att jag skulle försöka mig på att springa 3,5 km på biskopsnäset. Jag har fått bättre kondition, men har sprungit 2,5 km ett tag nu och det går hur bra som helst, men man lär sig hur man ska springa för att orka, och sen för att komma någon vart så måste man ju öka sträckan! :) Så ska ta mig en springtur lite senare.

Hade tänkt att slänga upp lite recept på lite grejer som jag brukar baka, men vill ha bilder till och min dator är trasig och älsklingens dator har inge minneskortsläsare. Så det får väl vänta lite antar jag ..


Ska ta och diska och plocka lite mer i lägenheten nu! Inte kul, men det lär ju göras!

/ Madeleine

1 kommentarer

Jasmine

28 May 2010 12:07

Städa suger men det är kul när det blir klart :) Kempa kempa.

Kommentera

Publiceras ej