Sol och värme!

0kommentarer

Äntligen har solen och värmen kommit, jag bara ÄLSKAR vår och sommar!! :D

Igår tapetserade jag och Sandra klart Lukas rum, blev jättebra! :)
Idag gick jag upp vid 10, älsklingen sover än, då han har jobbat natt.. Ska låta han sova ett tag till ;)
Har putsat fönstren i köket, så har man det gjort. Om man tar lite då och då, så blir det inte så mycket när man väl har flyttat ut alla grejer ur lägenheten :)
Igår ringde tjejen med lägenheten, hon sa att hon skulle försöka skynda på processen så jag kunde få den så fort som möjligt! :D HOPPAS den blir min :D Schysst att ha en 3.a :) Då kan man ha ett gästrum när folk kommer och hälsar på, perfekt! Och varför inte ta en 3.a för 5 tusen när en 2.a också kostar 5 tusen :) Längtar som en tok nu!
Längtar även tills jag ätit klart antibiotikan så man kan få vistas i solen och bli lite brun! :)
Senare på eftermiddagen blir det en springtur runt Östansbotjärn! För varmt att springa nu. Kollade förresten i min almnacka och jag har hållt i träningen i 6 veckor nu :D :D ! Känns riktigt bra! :)
/ Madeleine

Kommentera

Publiceras ej