Onsdag

2kommentarer

...hmm, för någon sekund sen visste jag vad jag tänkte skriva, men det flög iväg från mina tankar innan jag skrev ner det ..
Jag vet några som läser min blogg, men det är ganska många fler som gör det tydligen. Men vilka är ni egentligen? :) Nyfiken.. Man får kommentarer som man inte vet vem det är som skrivit!
Idag har jag varit aktiv. Gick upp tidigt och tvättade mattor och sånt som jag inte hann med häromdagen. Och vid 10 när jag var klar så kom mamma och hämtade mig, så åkte vi till sporthallen och simmade 1km :D riktigt skönt!
Följde med mamma hem och gick en promenad med Melou och Bri (grannens hund), grannen har fått diskbrock så hon kan inte gå.
Fick god mat hemma hos mamma, sen kom älskling och hämtade mig, åkte och inhandlade lite ingredienser till bakning. Älskling fyller år imorgon, så har bakat massa gott :D Jordgubbstårta, sockerkaka, kolakakor och nonstop kakor :) Tänkte att jag skulle lägga ut lite recept någon dag! Jag rekomenderar non stop kakorna, riktigt goda.. :D
På kvällskröken har vi bara tagit det lugnt, kollat på ett avsnitt av Håkans Bar. Längtar tillbaka till Thailand när jag ser det! :D Men kanske blir en resa till Thailand i vinter :)
Sov gott allesammans!
Jag lever en dag i taget, jag tar dagen som den kommer. Har inga förhoppningar eller tillit till något eller någon!


/ Madeleine

2 kommentarer

Stefan

13 May 2010 14:54

Nu jävlar ska det ätas tårta och nonstopkakor :D:D

Tack så mycket älskling!

Jennifer och Novalie

13 May 2010 19:16

jag läser :D

Kommentera

Publiceras ej