Lycklig!

2kommentarer

Ja jag är så lycklig nuförtiden. Jag har underbara vänner, en pojkvän jag kan lita på och underbar familj! ♥ Jag kommer även flytta till Karlstad den 12-13 juni :) Har fått en 3.a, så jag tänkte kanske hyra ut ett rum tills älsklingen kommer ner till Karlstad och bor där med mig. :D
Allt kommer bli så bra nu!

Snart ska jag till Gbg på Green Day, med Johnossi som förband, kommer bli grymt!


Idag åkte jag och älsklingen upp till Borlänge en snabbis, han köpte en jättefin piké tröja och jag fick en t-shirt, jättefin! ♥ tack babe!!


Jag är världens lyckligaste tjej, för jag har världens bästa pojkvän! ♥



Hittade även massa bilder på älsklingens dator, sen Rufus var liten. Som jag inte ens har sett. Så bjuder på en gullig bild sen han bara var några veckor :D



/ Madeleine

2 kommentarer

Jasmine

26 May 2010 21:46

Förr var han ung & söt. Nu är han bara &. Haha, lille Rufus! Japp, vi kan bestämma en dag. När kan du? Jag kan typ alla? :) Puss

cat

27 May 2010 08:04

Underbart att höra hur bra ni har det !! Blir glad för din skull!!

Kommentera

Publiceras ej