Håll tummar och tår!

0kommentarer

Var nyss inne på studera.nu och kollade min anmälan till högskolan. Blev positivt överraskad! :D De har ändrat reglerna, så man kan få extra poäng om man har läst vissa ämnen. Och jag hade fått extra poäng! :) Förra året hade jag 13,30 , och detta år 15,80 :D :D ! Tänk om jag skulle komma in på skolan i höst! :D men fy fan vad kul det skulle vara.. HOPPAS! Det är väl på tiden att min otur vänder nu :)

Idag har jag varit och tränat, mamma ringde och väckte mig imorse. Sen ringde brorsan och ville jag skulle med och spela bowling, så det blev mamma, jag, tobias och hans tjej hanna som spelade. Självklart förlorade jag, men jag bjuder på den :D haha.

Nu ska jag äta varma smörgåsar!


Längtar efter dig älskling! ♥ Tråkigt när du jobbar eftermiddag!



En bild från när jag var i Tunisien! :D



/ Madeleine

Kommentera

Publiceras ej