Vår på gång!

0kommentarer

Åh vad skönt! Våren är på gång, solen skiner och det är så skönt i solen! :)

Helgen har varit riktigt bra! Lördagen spenderade jag hos Sandra, åt tacos, kikade på tv och snackade skit ;D Sanna, Johanna och Alex var även där, så det var fullt hus!
Igår söndag var en riktig mysdag! Tog en promenad till högberget, svängde förbi Milano på vägen dit :) Mös i soffan framför filmen The Proposal, var faktiskt riktigt rolig!
Strö kollade lite på Wallander filmen som gick senare på kvällen, sen kollade vi på New Moon, har inte sett den förräns nu fast den gått på bio så länge.. Men jag har ju läst alla böckerna så jag vet redan vad som komma skall ;) Men böckerna är verkligen 1000 gånger bättre. Det är mer känsla, kärlek och det händer liksom mer i böckerna.

Idag skiner solen och det är underbart, ska snart masa mig ut på en skön promenad tänkte jag! Längtar så sjukt mycket till sommaren nu! Kommer bli underbart med värme och sol!

På eftermiddagen ska jag ta med mig älsklingen på en utflykt. Var vet jag inte än, men det visar sig. ♥


/Madeleine

Kommentera

Publiceras ej