Livet är för kort.....

2kommentarer

Vet inte vad jag ska skriva.. Egentligen vill jag inte skriva något alls. Är deppig och trött på livet. Varför lever man egentligen? Den frågan har jag ställt mig många gånger. Men egentligen, varför gör man det? Man ska utbilda sig, jobba och slita hela livet, gå igenom svåra saker och det är oftast motgångar hela tiden.. Varför kommer aldrig någon medvind?
Jag vet inte hur jag ska bete mig eller göra nuförtiden för att få mitt liv att fungera som förut. Jag är inte mig själv. Känner mig ofta nere och deppig fast jag försöker vara glad och sprallig som jag annars är. Jag vill inte vara deppig och tråkig, men jag är så trött på att vara arbetslös och bara gå hemma. För det finns fan inge tråkigare.
Blev väldigt nervös för någon vecka sen, men som tur var, var det inge farligt.. Men väntetiden den dagen var lite jobbig. Och än är det lite väntetid kvar. Livet är för kort för att bråka och vara osams! Man vet aldrig när det är ens tur ....

Sitter här hemma och lyssnar på musik. Har varit med Mamma och Lollo på promenad med hundarna, skönt att komma ut i solskenet lite. Hoppas på att det kan bli varmare nu så att snön går bort och man kan börja med vår och sommarkläder igen!
Avslutar dagen med att påminna er om betydelsefulla människor;
Var rädda om era vänner! ♥


/Madeleine









I could give you lessons on how to ruin your friendships

2 kommentarer

Jennifer

04 Mar 2010 17:55

Madde min vän! Du får gärna komma hit och umgås och koppla bort lite tid om du känner för det. Jag känner mig också deppig vissa dagar, men till en stor det har det nog med vintern och mörkret att göra. Vi behöver ljus och sol snarast och få dessa sommarpirr i magen. Hoppas det ordnar sig gumman!

mamma

05 Mar 2010 16:59

ja gumman man får tyvärr gå igenom mycket under livets gång saker man aldrig trodde skulle hända. Men oftast löser dej sej ändå, man måste se det från den ljusa sidan och ta vara på alla stunder man kan få. Det kommer nog snart bli bättre även för dej, ska du se. puss och kram min ängel.

Kommentera

Publiceras ej