Sol!

0kommentarer

Nu var det sådär längesen jag skrev igen. Dagarna, veckorna och månaderna går så fort! Solen skiner och våren är verkligen på gång nu, så skönt att värmen kommer tillbaka! :)
Har en slappdag idag, ligger i sängen och kikar runt på datorn, och rufus passar på att ligga på min mage och kurra. myyys katt! ♥
Har världens tvättberg, så mellan 15-18 ska det tvättberget försvinna från tvättkorgen :)
Plingade nyss på dörren, så nu är Skanska här och byter något på balkongdörren.. ja herregud, denna lägenhet är ju något utöver det vanliga. Har varit tvungen att byta; kyl och frys, spis, det här på balkongdörren, jag får byta proppar HELA tiden, då man tänder eller släcker på toaletten så går en propp. Det drar även från fönstren, så den här lägenheten är INTE varm på vintern. Ja herregud ..
Ska nog ta mig en promenad sen.. Så skönt att vara ute i solen, även fast jag inte ska vara i solen överdrivet mycket eftersom jag äter antibiotika. Ska äta det i 3 månader .. Så det kommer hinna bli sommar innan jag slutat :( Men men..
Fick ett sms av mamma imorse, hon har beställt klipptid åt mig imorgon, och hon betalar! :D TACK mamma!! :D ♥
Bakade kakor häromdagen, blev nonstop och kola kakor :) Tänkte baka bullar någon dag också, så om någon är sugen på fika så är ni mer än välkomna! :D
Nej nu ska jag ta och sortera tvätt!
Ha en bra dag i solen.
/Madeleine

Kommentera

Publiceras ej