Helg igen! :)

2kommentarer

Äntligen fredag! :) Fast egentligen så är varje dag fredag för mig då jag aldrig behöver gå till något jobb.. Men jag önskar verkligen att jag får jobbet i Karlstad, så himla tråkigt att gå hemma hela dagarna. Man uppskattar verkligen helgerna mer om man jobbar och sliter på vardagarna. Och inom hemtjänsten får man ju jobba helger också och då uppskattas den lediga dagen väldigt mycket jämfört med vad den gör nu.

Ska alltså på intervju i Karlstad onsdag den 24 mars :) HOPPAS att jag får jobbet där, då flyttar jag på stört! :)

Har nyss varit på stan, åt en tacotallrik på engel, alltid lika gott! :D


Igår var jag och klippte mig, tanken var att jag bara skulle toppa lite.. haha, men så blev det inte! Klippte av en rejäl bit på längde och även lugg! :) Så nu är det toviga och slitna håret borta. Skönt!
Bjuder på en bild på resultatet!



Hoppas ni får en trevlig helg allihopa!

/ Madeleine

2 kommentarer

Anonym

20 Mar 2010 23:43

Håller tummarna för att du får jobbet i Karlstad!

Jasmine

21 Mar 2010 13:26

Vad fint madde! :)

Kommentera

Publiceras ej