Gråmulet och trist väder!

0kommentarer

Hallå alla läsare!

Jag är inte speciellt bra på att uppdatera min blogg. Har inte haft tankar på det faktiskt! Så jag tar och skriver lite nu. Jag har inte gjort något speciellt den senaste tiden. Umgåts med Sandra och Lukas. Varit på släktmiddag i lördags :) trevligt! Men usch så trött man blir av antibiotika. Hur trött ska jag vara efter tre månader är ju frågan.. haha.

Idag har jag varit ute på promenad, måste börja röra mig lite mer .. Och det är på RIKTIGT nu! Måste sluta med allt godis och verkligen ta tag i mitt liv igen. I höstas när jag mådde dåligt så gick jag ner i vikt. Men nu är det tvärtom tydligen.. :(
Längtar efter våren nu så man får lite extra energi av solen och det fina vädret! :)


Rufus önskar sin pappa ett STORT grattis på födelsedagen! GRATTIS!


I veckan blir det till att åka och träffa några kompisar från Thailandsresan! Det kommer bli grymt! :D Blir Karlskoga och Hoffmaestro :) Skoj skoj!


Hoppas ni haft en bra dag idag! Detta var den bästa dagen på länge för min del! :)


/ Madeleine

Kommentera

Publiceras ej