Snabb uppdatering!

1kommentarer

Nu har jag kommit ner till Karlstad. Sitter i min STORA lägenhet, alldeles själv. Älskling åkte för snart en timme sen :(  usch saknar DIG redan!! :'(

Det kommer bli jättebra här i Karlstad, men jag vill ju bo med min underbaraste andra hälft! :) Men det kommer det också. Ska bli skönt att få tjäna lite pengar igen! :D

Imorgon börjar jobbet, en informationsdag. Ska ta mig en cykeltur ner på stan, jag har ganska bra koll iaf! :D Mitt ♥ har visat mig stan lite idag innan han for till Ludvika igen. Imorgon börjar han sin fasta tjänst på Loxodonta! :) Lycka till älskling!


Nej nu ska jag ta mig något att äta, slappa lite och smälta flytten .. är ju helt nytt fortfarande.


/ Madeleine

1 kommentarer

sandra

03 Jul 2010 17:55

jätte fin & bra blogg du har! :)

Kommentera

Publiceras ej