Spännande! :D

1kommentarer

Idag har jag jobbat 7-16, och imorgon är jag ledig! Ska bli så skönt att få sovmorgon och vila upp sig lite. Sen blir det jobbhelg, men något som är bra under helgen är att älsklingen kommer ner :) lääängtar! :D

Var nyss inne på studera.nu :) Och nu står det Urval förbereds på min anmälan, så snart kan jag se om jag kommer in på sjuksköterskeutbildningen :D :D HOPPAS!!!!

Saknar min Sandra och min Lukas! Måste få se er snart igen. Kom ner och hälsa på en helg snart! :D ♥


När jag cyklade hem från jobbet idag träffade jag på Herr Igelkott, dem är ju så söta! :)


Blir ett kort inlägg idag, men nu vet ni att jag är vid liv och har det bra i värmland.


/ Madeleine

1 kommentarer

mamma

09 Jul 2010 09:07

Jag håller tummarna för dej, hoppas att du kommer in på skolan. Kul att stefan kommer ner till dej i helgen. själv åker jag till öddö. puss ock kram

Kommentera

Publiceras ej