Kalas, kalas och bröllop!

3kommentarer

Nu var det evigheter sen jag skrev här. Har verkligen inte haft ork att sitta här och skriva massa. Men nu har jag tagit mig i kragen, finns ju dem som klagar på att det är för lite uppdatering ;)

Har hänt en hel del sen jag skrev sist. :)

Sandra och Richard har flyttat till hus, renoverar för fullt, och då får självklart jag vara barnvakt ! :D Tog med mig Lukas hem till mamma häromdagen och det gick jättebra! :) Han var glad hela tiden. Åh det är så roligt att få ta hand om honom, mitt lilla hjärtegull! ♥

Jasmin och Sonny har fått världens sötaste dotter, underbara lilla Alessa! ♥ Stort grattis!!!



Idag är det kalas hos fam. Lindgren, då Ewa fyller år :) Grattis!


Om ca 2 veckor drar vi mot Vemdalen på bröllop, kul!! Stefans bror som ska gifta sig! Och det är inte alltid man får vara med om en vigsel uppe på en fjälltopp i skidkläder ;)


Har en del planer i livet; flytta, börja jobba som bartender, resa till london, spara pengar till thailand i dec.. ja leva livet helt enkelt!

På lördag blir det fest hos mamma, jag ska blanda drinkar :) wiiee! vad roligt det ska bli :D



Slänger in en bild på mig som brunett. Blir sugen på att färga det ibland, men kommer antagligen ångra mig efter..så det är lika bra att inte göra det.



/ Madeleine

3 kommentarer

?

28 Jan 2010 16:34

du är mkt finare som blond.

Jasmine

29 Jan 2010 09:15

Du är alltid fin, oavsett hårfärg! :) Alessa hälsar puss puss & tack för filten, som hon ÄLSKAR, den är så skön så.

mamma

29 Jan 2010 14:59

jag tycker också att du alltid är fin men lite extra fin i blont hår !!! Kul med fest i morgon Lördag samma gäng som förra året men nu välkomnar vi Stefan till festen och till familjen

Kommentera

Publiceras ej