Längesen nu!

3kommentarer

Nu har jag inte skrivit på ett tag. Har inte haft orken. Har hänt en del sen jag skrev sist, har varit i Örebro med bror och Stefan, shoppade lite. :) Svängde även förbi mamma Helen, alltid lika roligt att ses :) Grattis Helen, idag är det din dag!

Har även varit på kupolen och kollat efter kap på rea. Hittade ett par Fred Perry sneakers :) Sjukt snygga :D Me like!

Idag har det varit fullt upp, Elias hämtade sina grejer idag, så nu har jag möblerat om i lägenheten :) Kommer bli kanonbra!

Rufus har fått för sig att gå in i sitt "bo" på klätterställningen, så nu gör han det hela tiden. Där inne har han inte varit sen han var liten bebis katt ;) haha. Skulle behöva bada hårbollen också, men han hatar att bada. Sist vi gjorde det så hängde han i mitt lår, det var INTE skönt kan jag lova! AJ! Får se om jag lyckas bättre den här gången.

Ikväll blir det bara slapp framför tv.n :) Ja efter jag har tagit upp soffbordet och ställt ordning allt i lägenheten vill säga. Men jag gillar den här möbleringen bättre iaf :D Rummet blev att se mycket större ut! Och det är ju positivt när man bor i en etta, med en säng på 180 cm ;) hehe.


Jag slänger upp en nytagen bild på min lekfulla kisse! :D



Hoppas ni alla får en bra lördag kväll, för det ska jag ha! :)


/Madeleine

3 kommentarer

Anonym

09 Jan 2010 22:52

kul att få se rufflan igen ! pappas pojke har blivit så stor...

Saadet

10 Jan 2010 19:00

Najs blogg du har! Ska vi följa varandra på bloglovin? Jag tycker att det skulle vara kul :) Kraaam :)

Jasmine

11 Jan 2010 07:36

har du inga pengar på telefonen din prutt? vill hitta på något med dig innan skruttan pluppar ut. :) puss<3

Kommentera

Publiceras ej