:)

2kommentarer

Lördag och ingenting planerat. Jag gick i alla fall upp i tid idag, sjukt trött eftersom jag inte somnade förrän kl 3 i natt. Kan inte sova, måste nog försöka vända tillbaka dygnet ;) Med start idag!
Har varit på stan nyss, och nu snart ska jag färga håret på Stefan. Det är i stort sett det som är planerna för dagen. Ikväll vet jag inte vad som händer, så är det någon som har tråkigt får ni gärna höra av er ! :)

Jag vet att jag är lite dålig på att lägga ut kort, men ska ta och skärpa till mig på den fronten :) I år ska jag fotografera massor med min kamera :) Jag tycker det är roligt med en systemkamera, men jag tar mig aldrig tiden att fotografera så mycket som jag egentligen borde ;D ... så skärpning nu ! :)

En grej jag har funderat på ganska mycket när det gäller bloggar. Alltså de riktiga bloggarna, de som tjänar pengar, de skriver inte ens om vettiga saker. Hur kan folk vara intresserade av att läsa, jag tycker det är helt patetiskt. Visst många skriver om mode osv, men finns ju hur många som helst som inte ens skriver om något vettigt, bara om att förstora läpparna och brösten liksom, och hur mycket pengar dem har. Varför inte skriva om något som intresserar folk, så man får ett bra rykte istället för att klassas som största fjortisarna. Ja ja, kanske bara är jag som tycker så. ;)
Jag skriver inte alltid om så mycket intressant jag heller, men jag skriver oftast för att det är skönt att få skriva av sig och för att folk som inte träffar mig så ofta ska veta lite vad jag gör osv.

Nu snart åker två kompisar till Thailand och ska vara borta till April .. :( Jag vill också åka, hade jag haft pengar hade jag åkt med på en gång! Men jag ska i alla fall åka till Lomma innan Jessica drar ! :) Saknar!! :(


Hoppas ni alla hade ett bra nyår, och får en bra helg!

/ Madeleine

2 kommentarer

Jess

07 Jan 2010 02:34

OH gumman! va söt du är! ja du måste komma ner till mig innan thailand! saknar dig också jätte mkt!

jasmine

08 Jan 2010 09:52

jag läser faktiskt din blogg, så nu får du ta & uppdatera :)

Kommentera

Publiceras ej