Frisörbesök!

3kommentarer

Har fått en favorit låt! Skillet - Lucy. Den är så fin! Rekomenderar att ni lyssnar på den. Musik är det bästa som finns! :D

Idag vaknade jag med tuppen! Har varit på försäkringskassan och fixat med bostadsbidrag, har även varit tvungen att ta Rufus till frisören, stackars katt hade jättemycket tovor, så nu har jag inhandlat balsam åt min älskling. Så nu ska han förhoppningsvis slippa statisk och tovig päls :D ♥

Imorgon får jag antagligen min iphone! :D yeay! Längtar :) haha.

Ska ta och städa lite och sen kila iväg och kolla tvättid! Börjar bli fullt i tvättkorgen nu ;) hehe.




/ Madeleine

3 kommentarer

Jasmine

12 Jan 2010 07:08

Ses ikväll<3 Kanske kan gå en liten promenad så bebis sjunker ner en bit så hon kan komma nångång, lala ;) Puss!

cat

12 Jan 2010 15:12

Den bilden på dig är jättefin! =)

Amelie

14 Jan 2010 11:31

Låten var väldigt fin, var tvungen att lyssna flera gånger. Hur är det annars? Bor du på karlberg? Kram!

Kommentera

Publiceras ej