Ska jag bli en glasögonorm?

4kommentarer

Snö, snö och mera snö! Men jag klagar inte! Hellre såhär mycket snö än att det är slaskigt och grått! Så jag är nöjd :)

Har inte hänt alltför mycket den senaste tiden.

I torsdags gick jag en promenad med Jasmin och Alessa, de följde med in en stund och jag fick snosa lite bebis! ♥ Åh hon är så liten :) Kommer inte ihåg när Lukas var sådär liten.. Tiden går så himla fort! Det var i alla fall jättemysigt att ha er här en stund. Vi får ses snart igen! :)
På kvällen så tog jag och Stefan oss en tur till Borlänge, kollade på en tv, men den vi ville ha var för dyr för vår plånbok för tillfället .. men ett Xbox kom Stefan hem med iaf ;) haha. Ja bara jag får ett roligt och bra spel så är jag nöjd :) Är ju bara skjuta skjuta spel som gäller för grabbar..
Igår fredag så hade jag tvättid 15-18, sprang fram och tillbaka till tvättstugan i snöovädret och ja självklart drutta man på ändan också.. KALLT! .... Ja ja sånt som händer ;) haha.
Kvällningen spenderade vi hos mamma. Blev bjuden på mat och så kollade vi självklart på hockeymatchen!
En sak som jag inte borde gjort under kvällen var att prova älsklingens glasögon,.... "WHAT!? jag ser ju MYCKET bättre i dina glasögon än utan!" :O :( ååh jag vill inte, vill inte! Vågar inte ens gå och testa synen, har alltid varit en mardröm för mig att få glasögon.. Har gått och fruktat för det hela livet! .. nej usch, fy och dunderblä! ..

Idag har det inte hänt mycket alls, har varit på stan, fikat och tränat! :) Skönt att komma igång med träningen igen, hoppas det kan ge lite resultat så man kan ha motivationen kvar! Har precis duschat och nu ska jag äta lite mat! Ikväll blir det jag och Rufus framför tv.n :) Kanske brorsan kommer förbi också! :)

Puss!
/ Madeleine

4 kommentarer

mamma

20 Feb 2010 20:46

ha ha en glasögonorm det är väl inte så farligt själv tycker jag att det är rätt så snyggt, men dyrt. Tac för i går vi hade trevligt kram mamma

Kine

21 Feb 2010 14:50

Men Maddis då, det är skönt med glasögon ju, man slipper en himla massa huvudvärk:) Jag fick glasögon förra året men behöver bara ha de när jag sitter vid datorn,tv:en eller läser. Men jag håller med din mamma, det är inte billigt iaf:P Så gå och kolla synen nu lilla du:) Hoppas alllt är toppen med dig, vi ´får höras när jag blir frisk igen, nu ligger jag i soffan med en seeeeeg influensa...

puss ohc kram

Stefan

21 Feb 2010 15:49

Jag ska ha dendär tvn!

cat

25 Feb 2010 16:27

Glasögon är skööönt! men om man ser dåligt får man skaffa linser som jag har, smidigt. Om ni har Xbox nu måste ni köpa Halo 3 så vi kan spela med varandra över Xbox-live Madde ;) Halo är skjutspel men grymt kul ändå... :P



Kommentera

Publiceras ej