Vemdalen!

0kommentarer

Hallå där ute! :) Hoppas ni hade en bra alla ♥ dag igår! :)

Har haft mycket för mig i helgen därför jag inte skrivit så mycket här..

I torsdags så for jag, Stefan och hans föräldrar upp till Vemdalen, i äran att få gå på Stefans brors bröllop! :) Kom väl fram till Vemdalen vid fyra tiden på torsdagen. Hade en trevlig kväll med Stefans bröder och deras respektive. Drack lite drinkar och snackade skit!
fredagen åt vi god hotellfrukost och sen blev det slalom för mig och Stefan! :) Riktigt roligt! Fick ju dock en rejäl träningsvärk dagarna efter, haha, men det var det värt!
Lördag kom och det var bröllopsdagen! :) Det var ett lite annorlunda bröllop.. Vi tog Fjäll- Lämmeln upp på fjälltoppen och där gifte sig Örjan och Carolina. Det var verkligen fint!
På kvällen åt vi 3 rätters och bröllopstårta! Riktigt gott och en väldigt trevlig kväll!
Söndag bestod av att packa ihop alla grejer och städa stugan. Och sedan for vi hemåt! Kom hem igen vid fyra tiden och kvällen bestod då av alla ♥ dag mys. :)
Trött och sliten som jag var så somnade jag vid elva. Och kan inte påstå att jag är piggare fast jag vaknade vid tio idag. Förkyld och trött!

Det var roligt att komma hem igen, till min älsklingskatt! ♥ min sötnos!

Här kommer lite bilder från helgen i Vemdalen! :)

                     


/ Madeleine

Kommentera

Publiceras ej