Rastlös!

2kommentarer

Dagen började ju bra... Vaknar av att bovärden står och plingar på dörren.. hmm, vad jag vet så är det inte eftermiddag då kl är 10 på morgonen, och hon tyckte inte alls att det drog från fönstren .. nej för att det är bara -4 grader idag. Ja nej det skulle hon inte göra något åt. Nehe.. Ja ja det är väl snart vår iaf :) och har troligen redan flyttat då.

Sen skulle jag få en ny spis idag, då dem kommer med den nya, påstår dem att det inte kan vara något fel på den jag har. "den ser ju såpass ny ut, vad är det för fel på den?" GAH! ja den fungerar inte som den ska.. Testa själv att laga mat i ugnen, det går inte! Åh gör bara som ni blir tillsagda ... Dem bytte ut den iaf!

Gjorde mig i ordning efter gubbarna gått och sen for jag och Stefan upp på stan, fikade lite med Stefans mamma :) Där vi träffade på Jasmin, Alessa och Susann :) Så underbart söt den där tösen! ♥

Har även varit till Borlänge en sväng, var så rastlös.... Så drog med mig Stefan och Stoffe dit, haha. Fick ett par lackleggings av älskling, då mina andra har gått sönder :O :( .....

Väl hemma igen och lika rastlös för det, orkar inte vara arbetslös längre!! Längtar som fasiken till 11 februari då vi åker till Vemdalen! Ska bli underbart, mysigt och roligt! :)
Och veckan efter Vemdalen blir det London! :D ♥

Slänger in lite bilder från lördagen hemma hos mamma.
   
                            



/ Madeleine

2 kommentarer

mamma

04 Feb 2010 11:15

ha ha vilka snygga bilder va vi hade jätte roligt den kvällen det syns va? vi ses på eftermiddagen när vi ska ut och käka jag Madde Stefan och Eva kul kul

cat

05 Feb 2010 16:00

Vilken fin bild på dig!!!!!! Och Stefan ser jättefin ut också, aldrig sett honom förr- SÅ himla glad för er skull!



Puss

Kommentera

Publiceras ej