Mums!

1kommentarer

Idag har jag varit på stan och ätit lunch med mamma, Stefan och Ewa. Det var trevligt! :) Och gott, åt tacotallrik på engel :D Tacos är aldrig fel!

Mamma, Stefan och jag gick sedan till gymmet någon timme, skönt att röra lite på sig. Har ju varit en soffpotatis en längre tid nu, kanske dags att ta tag i motionen och konditionen igen .. Ska ner på gymmet imorgon också, men då ska jag bara träna mage och sedan ta mig en riktigt jobbig springtur på löpbandet!

Har precis ätit kyckling med klyftpotatis och morötter, riktigt gott! :D Och kladdkakan är precis urtagen ur ugnen, nu väntar jag bara på att älsklingen ska komma hit igen :) Så vi kan smaska lite kladdkaka :D

I helgen har jag inget speciellt planerat. Ska nog ta och promenera till Sandra någon dag iaf! :)


/ Madeleine

1 kommentarer

Linda

07 Feb 2010 16:27

synd du inte var hemma nästa helg..! för då är jag ju långledig..men vi får hitta någon dag att ses snart :) du får ha det så bra =) kraam

Kommentera

Publiceras ej