Söndag & helgen är slut!

1kommentarer

Har inte haft tid eller ork att blogga, men nu ska ni få läsa lite! ;)

Älsklingen kom hit i fredags, jag jobbade dock på LLA då, personal, spelare & publikvärdar hade julfest, 350 personer. Jag var servitris och efter 22 fick jag agera bartender, så sjukt roligt :) Och alla var verkligen PRUTTFULLA som vissa uttryckte sig! :D haha.
Slutade 02.30 den kvällen och när jag kom hem låg älsklingen och sov så sött i soffan :) ♥

Igår lördag spenderade vi förmiddagen och lite av eftermiddagen på stan, frukost & fika, sen shopping!! Tack min kärlek för allt jag fick! :) Du är underbar!!

Dagen har bestått av mys & mat på vedugnen, så sjukt god mat där !



Nu är det mys med katterna & musik i öronen.


Imorgon kl 8.15 ska jag befinna mig på vårdcentralen, äntligen ska jag få svar på vad det är för fel på mitt knä! :D



/ Madeleine

1 kommentarer

cat

18 Dec 2010 11:01

vilken söt bild på dig!

Kommentera

Publiceras ej