Snart jul!

1kommentarer

Måndag & ny vecka, den veckan jag väntat på länge!

Ledig dag idag & det har varit underbart! :) Dagen började med sovmorgon, sen har jag bakat julgodis, ja ännu mer ;) haha. Recept kommer upp senare!

Imorgon jobbar jag kväll & likaså på onsdag. Efter jobbet på onsdag åker jag hem & firar jul! Kommer bli så mysigt! & jag längtar efter att få träffa Jasmin & Alessa. Första julen för Alessa, & självklart har man köpt julklapp!

Jag har inte så mycket att skriva om, det kommer så småningom, då jag vet om jag kommer in på skolan, för då kommer det hända mycket i mitt liv :)

& självklart kommer jag uppdatera er när jag kommer hem från nyårsresan, massa bilder :) Äntligen får man komma ut med kameran & fotografera, skulle vilja ha ett nytt objektiv. Synd att dem är så dyra.. :( Spara spara! :)


Ja ja, nu ska jag gå och slå in julklappen som är kvar! Sen är allt färdigt :D tjoho!

/ Madeleine

1 kommentarer

Jasmine

22 Dec 2010 11:04

<3

Kommentera

Publiceras ej