På bättringsvägen!

3kommentarer

Ja nu är förkylningen på bättringsvägen :D tjoho! Äntligen kan man gå till jobbet imorgon! :)
Match Färjestad - HV71 imorgon.

Om jag inte hade varit sjuk hade jag gått ut och fotograferat! Träden är verkligen vita och fina, och kallt är det, burr! Men det är så vintern ska vara. Blir jättesugen på att åka slalom :) äääälskling?? ;)

Jag har äntligen hittat sängramen som jag vill ha, fast billigt! Hittade en för 1300 på blocket! Så älskling ska hämta den imorgon, och sen när den kommer ner hit är en annan sak, haha!
Men det kommer bli så bra när sovrummet blir klart! Önskar jag hade en egen lägenhet så man fick renovera lite också, men det kommer så småningom :)


Såhär ser sängramen ut som jag ska köpa! :) Så fin! Och eftersom jag är 175 så har jag 25 cm tillgodo ner till kanten, annars klagar ju många på att det blir trångt med fötterna, men då får man krypa ihop sig lite ;)

Nu ska jag klä på mig massvis med kläder för att ta mig till affären och handla lite mat, börjar tryta i kyl & frys!



Jasmin, du är min bästa vän! i vått & torrt finns du där! ♥ OM det skulle ringa något konstigt nummer till dig, så MÅSTE du SVARA! :D Jag lovar att det kommer vara något bra, men det är inte säkert att det ringer, men om det skulle göra det! ;) hihi.
& självklart får du & Alessa komma hit när ni vill! :D


/ Madeleine

3 kommentarer

Stefan

08 Dec 2010 18:25

Självklart ska det bli slalom gumman! Måste ju bara få lite tid till det.....men vi ska nog hinna pressa in det i schemat framöver ;)



Ja, du får väl ramen samtidigt som tvättmaskinen! ;)



KYSSAH <3

Jasmine

08 Dec 2010 19:59

åh gullprutt vad fin du är <3 mitt hjärta smälter. :) längtar efter dig min vän.. massor.

Amelie

09 Dec 2010 15:12

Va kul med skolan!! Håller tummarna!! Sängen är super snygg, vi har en likadan!

Kommentera

Publiceras ej