Lussebullsbak!

0kommentarer

Degen står på jäsning och ja snart är det dags att knåda och baka ut lussebullarna! :) Önskar att älsklingen var här, hade varit lite mer stämning att baka, och alltid roligare att baka åt någon. Katterna gillar ju inte lussebullar ;) haha.

Blev ett besök på stan idag, med Elin! Var mycket trevligt, tog en fika på Farbror Melkers och sen gick vi och tittade lite, men fattig som man är så köpte man ingenting.
Egentligen är jag inte fattig men det var en tjej som skulle flytta in här i måndags, hon hade fått nyckel och allt. MEN sen fick hon en egen lägenhet, och jag förstår henne till fullo att hon tog den, men hon sket i att betala mig hyran. Hon har ju liksom fortfarande en månads uppsägningstid. Men jag ger mig inte i första taget, rätt ska vara rätt!

Doftljusen är tända och jag myser, älskar när det är lite mörkt och man tänder en massa ljus! :)

Är ledig imorgon också! :D jätteskönt! Då ska jag passa på att ta ett riktigt långt träningspass, ska även springa in på Harrys och lämna in en spontan ansökan! :)
Och på kvällen kommer Frida hit. Ska baka pepparkakor :D

/ Madeleine

Kommentera

Publiceras ej