Håll tummar och tår!!!

3kommentarer

Ja nu håller ni tummar och tår att jag får lägenheten som jag sökt!! :D Den är mindre och mycket billigare :) HOPPAS!!

Sen får ni även hålla tummarna för att det inte är nå större fel på mitt knä, ska till doktorn den 13.e december. Vill kunna träna som vanligt så det är väl på tiden att kolla upp det .. Har en älskling som blir arg på mig annars ;) ♥

Jag bakade ju lussebullar igår och de blev så goda så ;)








Nu ska jag städa lite och sen åka ner på stan för att lämna in en spontan ansökan på Harrys! :)

Sen ikväll kommer Frida hit och vi ska baka pepparkakor, och äta tacos :D mums!!


Önskar er en bra helg och en mysig andra advent på söndag!

/Madeleine

3 kommentarer

Anonym

03 Dec 2010 17:04

vad fina gardinerna blev ,det ser jättemysigt ut. själv har jag inte bakat några lussebullar än men det ska bli snart. Hoppas att du får en skön helg själv. kram mamma

Stefan

05 Dec 2010 11:18

Ska det bakas lussebullar!!?? När får man komma?

Jasmine

07 Dec 2010 21:13

vad fint du har gjort det! jag & alessa vill hälsa på snart!!!

Kommentera

Publiceras ej