God Jul & Gott Nytt År!

0kommentarer

Hoppas ni haft en bra jul och att ni får ett gott nytt år! Själv har jag haft en jätte mysig jul med massa bra julklappar! Fick en resa och en babyliss icurl av älskling, av mamma fick jag stekpannor, knivset, blender, påslakan, ja massa bra saker som är tråkigt att köpa själv. I pappas familj hade vi julklappsbyte, gick ut på att alla köpte en julklapp och du fick en specifik person du skulle köpa till, för högst 400kr. Och det skulle vara ett rim som innehöll vem det var ifrån, vem det var till och även vad det var i paketet. Jätteroligt!
Det var Erika som hade köpt julklapp till mig, fick 400 kr på Make Up Store! :D så jag var in och handlade för det idag, en foundation och rouge :D

Sitter på bussen nu, påväg till Ludvika.

Orkar inte skriva mer....


..eller jag måste ju tillägga att jag kom in på skolan, nu äntligen får jag börja plugga till sjuksköterska! :)))


/ Madeleine

Kommentera

Publiceras ej