6 dagar !

0kommentarer

Ja nu är det bara 6 dagar tills jag åker till Ludvika och träffar min älskling, familj och min Jasmine!! ♥ den 23.e ska jag spela bingolottos uppesittarkväll med Jasmine & Sonny! Myspys!

Kom alldeles nyss hem från affären, har inhandlat lite bakingredienser, men skriver inte här vad det blir för något, för jag vet att mamma läser & hon får inte veta det! ;)

Ligger i soffan och laddar inför dagens jobbpass, 17-20, inte världens längsta & jobbigaste precis, men det är nästan dem korta turerna som är värst, för de känns lite onödiga. Men är man i behov av timmar så är man, då tar man det man får.

11-12 dagar kvar tills jag får veta om jag kommer in på skolan också, spännande! :)

Och en annan glad nyhet är att jag antagligen kommer få provjobba på Harrys här i Karlstad :D Kommer bli riktigt roligt!! Det går bra nu! Hoppas all otur är påväg att vända, men det känns som det, det känns som att 2011 kommer bli mitt år!

Längtar till så mycket just nu!

* Jul
* Antagning 2 till skolan
* Nyår
* Slutet av januari, men säger inte vad ;)

Nu är alla julklappar klara också, så himla skönt! Bara lite smågrejer till älsklingens julstrumpa kvar :) ♥

/ Madeleine

Kommentera

Publiceras ej