Sovmorgon!

0kommentarer

Idag blev det en välbehövlig sovmorgon! :) Riktigt skönt att få sova ut. Idag har jag inget speciellt planerat, ska bara ut och ta mig en springtur lite senare.

Igår var jag hos Sandra och Lukas hela dagen! :D Underbar dag ute i solen! ♥
På kvällen åkte jag, älskling och mamma till harnäs på bilbingo, men vi hade inte turen med oss denna gång. :( Så blev bara fattigare än innan, men det var trevligt och roligt att göra något, det är ju lite spänning i det hela ;)
Älsklingen är nu på jobbet, slutar 17. Så jag sitter här hemma och slappar tills han kommer. Väntar även på ett samtal från en Pub i Karlstad. Har sökt jobb där, och de skulle höra av sig denna vecka, HOPPAS att jag får det! :) Då har jag tre timanställningar och då vet jag att jag klarar mig varje månad! :D ( och om man skulle bli arbetslös så har man hunnit jobba heltid i 6 mån och får då nya a-kassa dagar :)) Och skönt att jobba på lite olika ställen, då får man lite variation. :) Så håll tummarna för att jag får en av de tre platserna på Puben!
Har inte fixat bredband hemma hos mig än, därför min blogg bara består av text jämt.. Men ska försöka ordna det snart! :) Då ska ni få massa bilder att kika på :D Men ni får stå ut än så länge!
Skola i höst, blir det som vanligt inget av. Blir väl till att göra högskoleprovet en tredje gång, fast jag vill inte, för det är verkligen inte roligt! Men får jag liiite bättre än förra gången så ska jag nog kunna komma in :D
Är ju värt ett försök iaf! Tar ju ett tag att bli det jag vill bli så det känns som att man vill börja NU! Så man blir klar och utbildad någon gång :)
Det var allt för idag.

/ Madeleine

Kommentera

Publiceras ej