Snabb update!

1kommentarer

Blir en snabb update idag. Sitter på jobbet, ska snart dra iväg och jobba lite, börjar 14.45.

På förmiddagen har jag varit hos hudmottagningen, då min acne aldrig blir bättre och försvinner. Jag åt ju Tetralasyl (antibiotika) 3 mån för några månader sen. Och det hjälpte inte alls. Så nu när jag var hos läkaren trodde jag att jag skulle få rouccatan, en starkare medicin. Men nejdå, hon gav inte med sig. Så nu fick jag utskrivet Tetralasyl igen fast 6 månaders kur, med 2 salvor till, Differin och Basiron som ska smörjas 2 ggr/dag. Jippiiiie! När du äter antibiotika får du inte sola, inte dricka alkohol och du får inte äta mjölkprodukter i samband med tablett ätandet. Vilket bra liv jag kommer ha i 6 mån framöver. Och jag hoppas innerligt att detta hjälper, annars ska läkaren som inte kunde prata svenska få sig en skopa ovett!

Saknar min älskling gör jag också! :( ♥

Imorgon och på torsdag är jag ledig, så mamma, Richard och Melou kommer ner torsdag - fredag :) Ska bli roligt!

Sen kommer min inneboende förhoppningsvis flytta in snart! Kommer bli trevligt! :D

 

Ha en bra kväll! Jag ska spendera min kväll på jobbet! ;)

/ Madeleine

1 kommentarer

Stefan

04 Aug 2010 17:04

Det ordnar sig gumman! <3 <3



Kul du har börjat blogga lite igen :)

Kommentera

Publiceras ej