Shopping!

0kommentarer

Idag har jag varit igång sen kl. 10 imorse.

Åkte till Camilla en stund på förmiddagen, hon klippte till min lugg. Vill ha snelugg igen, och den var helt ojämn och jobbig! Så nu är den jättebra! :D Tack Camilla! :)

Vid 14 tiden mötte jag Elin på stan, så tog vi en shoppingrunda! :) Hittade dock inte lika mycket som jag trodde jag skulle göra, men jag hittade iaf en jättefin Fred Perry tunika, rosa såklart!
Köpte även en ny liten handväska (rosa), då min gråa är lite trasig! Var in på Make up store och köpte cover all mix pennor, så kanske man kan sminka bort alla blämmor och finnar jag har i ansiktet! Det har blivit mycket bättre men jag orkar inte se ut som skit!



Fred Perry tunika, ord. 499kr, nu 199kr. ( MQ)
Zoul handväska, ord. 499kr, nu 99kr (MQ)
Cover all mix pennor, 245 kr (Make up Store)


Blev lite lunch på fiket i Duvan gallerian! Efter en heldag på stan, så vandrade jag vidare till SATS! Där var jag duktig och gick på crosstrainern 30 min, tränade mage och ben.
Imorgon kanske jag provar på något pass! Får se vad de har för pass imorgon, annars blir det kanske en springtur eller crosstrainern igen :)

Nu sitter jag i soffan och tittar på Fångarna på Fortet, har precis ätit lite tacos.
Imorgon är jag också ledig, då blir det att dona lite i lägenheten, kanske städa lite och så. Tänkte laga lite storkok också. Sen ska jag som sagt ner och träna! :)


/ Madeleine

Kommentera

Publiceras ej